Merhabalar herkese 🙏🏼 3 hafta önce serklaj olmuştum 16+4 haftalık olduk …bugün kontrolde hunileşme olduğunu gördük kesesi dikişe dayanmış bu şekilde bir durum yaşayan oldu mu acaba ? Sağlıkla kucağına aldınız mı yavrularınızı ? Neler yapmam gerekiyor sizlerden fikir almak isterim şimdiden teşekkür ederim 🙏🏼😞