Duygu-45 Gulsah0 biz 24 25 olacağız artık baden gün boyu etmiyor sadece geceleri hareket ediyor bu normalmiş doktor asıl 27. Haftadan sonra hareketlerini sık takip edeceğiz dedi ☺️
Hnfmhmt Gulsah0 merhaba bende 22+4 üm 4 gündür hissetmiyorum hareketlerini arada pıt ediyor gibi ama anlayamıyorum 4 gün önce günde bir iki kez hissediyordum anlamadım nasıl bişey. 🙄 normal diyolar ama insan korkuyor yarın sabah kontrolümüz var bakalım
Gulsah0 Hnfmhmt inşallah sağlıklıdır bebeklerimiz sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin. Kız mı erkek mi senin ki
123alpseda Hnfmhmt canım allah sağlıkla kucağımıza almaya nasip etsin ilk bebeğimi bende kaybettim Allah’ın izniyle bu sefer rabbim kavuştursun bizi 🙏🏻
Hnfmhmt Gulsah0 amin canım şiödi geldim doktordan bebek iyi çok şükür hareketleri hissetmemende normal 28 de düzene girer korkma dedi
Hnfmhmt 123alpseda amn canım benim insallah Rabbim bida göstermesin o günleri. şimdi kaç haftalıksın 🥰