pinar92_ Benbenim Amin inşallah 🙏🏻 strese sokmayın kendinizi genel kontrol için yapılan testler bunlar 12+2 de yaptırmıştım.
Ohaezgi Benbenim down sendromlu olup olmadığına bakıyo kuzum eğer bişey çıkarsa 3lü 4lü istiyo daha detaylı onlar, down sendrom çıkmaZsa istemiyo zaten
Begumunannesi Tazeanne0 peki baska bi özel hastane deneme sansınız olmadı mı benm gittiğim hastanenin muayne ücreti 120 lira ve doktoru kedinlikle tavsiye ederim çook iyi bi doktor
Tazeanne0 Begumunannesi aydında yaşıyorum aydın doktor konusunda çok şanssız diyebilirim o paralı olan doktor aydının en iyi doktoru diye gittim gerçekten işinde en iyisi devlet hastanesinde gittiğim doktor baya iyi diye değiştirmek istemedim sonra açıkçası sigortamda var her şeyimle ilgileniyor sonuçta devlettede ultrasona bakılıyor özelde de boşuna para vermek istemem o parayla bebeğimin ihtiyaçlarını alıcam ama doğumumu özelde yaptırmak isterim ama burdaki özellerde küvez yok düşün 🤷bir şey olsa napçaz
Begumunannesi Tazeanne0 anladım canım herseyin hayırlısı olsun insallah aydın nasıl bi yer ben bilmem tabikii sonucta senin yasadığın sehir herseyiyle sen daha iyi bilirsin ama özeller açısından söylüyorum çok acımasızca fiyat biçmişler kii küvez olmaması ayrı bi saçmalık özelse bunu dusunmeliydi şanssızlık olmus biraz. Tabiki özel devlet ayırmak istemem ama korona tüm dünyayı mahvettiği için korkuyo insan kiii bizz hamile anneler normale gore ultra korkuyoruz korunma gereğinde bulunuyoruz tabiki bütçen neye yeticekse onu yapıcaksın rabbim dilediğin gibi bir doğum yapmayı nasıp etsin en sağlıklı en hayırlı sekilde bebişini kucağını almayı nasıp etsin 😘🥰
Tazeanne0 Begumunannesi allahım hepimize güzel doktorlar ebeler güzel doğumlar nasip etsin inşallahh allahım bizleri korusun 💕
Bernaoztrk Benbenim ben daha 2 li yaptırdım , kan verdim elhamdülillah iyi çıktı. Ultrasonla bakıldı ense kalınlığı , kafatasına , burun kemiğine falan bakıldı. Sanırım doktorum 3 lü test istemeyecek 4 lü isteyecek yada detaylı ultrason
Begumunannesi Tazeanne0 amin canım insallah tüm anne olmak isteyenlere hayırlısıyla rabbim bu duyguyu tattırsın insallah ben dahil tüm anne adaylarınında bebeklerini en hayırlı sağlıklı şekilde yavrularımızı kolay doğum sonucu sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsin insallah 🤲
3851 Benbenim 3 lü yaptirdim haftaya sonucunu almaya gidicem o zaman da 20 haftalik oluyoruz detayli ultrason nasil yapilio bilginiz var mi