HilalAkysn Zehra-Arda ben de ilk defa gittim Ayşe hanıma. Çok ilgili hoşuma gitti. onunla devam edeceğim gibi
Zehra-Arda Gokcenurr1 yok canım ben öyle birşey duymadım bütün hastaları da çok memnun ben daha doğum yapmadım ama şuan hamileyim 2 buçuk aylık onunla devam ediyorum daha önce de bir düşük yaptım o yaptı kürtajımı
Zehra-Arda Gokcenurr1 git görüş canım zaten eğer sevmezsen devam etmezsin inşallah memnun kalırsın gönlünce olsun hersey