1sedaozdemir geçmiş olsun. Ben hamilelik öncesinde çok sık oluyordum. Hamileliğimde bir kez oldum. Bol su tüketin, iç çamaşırınızı günlük değiştirin ve sabunla yıkamayın. Yani şöyle söyliyeyim temiz olsun diye çok sık yıkamak vajinanın doğallığını bozuyor ve enfeksiyonlara karşı korunamıyor. Eczanelerden alabileceğiniz özel bölge için yıkama jelleri var onları kullanın. Sabun zararlı oluyor. Birde doktorum bana hamileliktede kullanabileceğim idrar yolu için eczaneden aldığım bir çay önermişti onu içtim. Ama yurt dışındayım malesef isim veremiyorum