İdrarda adetime 5 gün kala öğrendim ama onun 10 gün falan öncesinde hissediyordum sağlıklı beslenen bir insandım ve aşırı tatlı yemeye başladım ben hemde öyle böyle değil ağlıyordum ve ilk defa başıma böyle bir şey geldi tatlı hiç sevmem bu arada dedim eşime bende tuhaf bir şey var acaba şeker hastasımıyım noluyor bana inan 5 tane çikolata yiyordum yetmiyordu demekki hormonlar yükseliyormuş 😊🤷 ama şimdi gene yemiyorum tatlıyı geçti o isteğim ağzımı bile sürmüyorum sadece arada bitter bir parça