Ozgemrcn Merhaba! 8 haftalık hamileyim düşük tehlikem var. Devlet hastanesine gittim fitil verdi fakat gecen özel hastaneye gittiğimde iğne vermişti. Hangisini kullancağım konuda kararsız kaldım. Yardımcı olur musunuz. Teşekkür ederim
Fatosef Ozgemrcn igne ol canım o koruyor baya benim de vardı üç hafta öncesine kadar. İgne oldum bide progestan hap içiyorum şuan lekelenmem bile yok çok şükür. Bi hafta kadar sadece uzanıp dinlen geçer tehlikesi.
Gul76 Yani igne daha etkili orasi kesinde ama ihmal etme kullan ve tehliken varsa yurume lavabo dusinda kalkma allah korusun duser
Ayseunal_ Kızlar size birsey sorcam bugün hastaneye gittik ve bana % 30 dusuk tehliken var dedi ve iğne yaptı sonra serum taktılar ilaç verdi adı duphaston bu ilaç hakkında bilgisi olan varmi