Merve1656 Merhabalar, 24 günlük bebeğim kabız 2 gündür yapamıyor ıkınıyor sürekli ağlıyor , ne yapmalıyım 😣 kullanıp iyi gelen fitil varmı etrafımdakiler fitil kullan dedi ama ilk bebeğim tecrübesizm yenidoğan bebeğe fitil atılır mı🤷
Nilaysare Merve1656 canım sadece anne sütü alıyorsa normadır benim bebegim de öyleydi be yeni doğanlar 10 güne kadar fa yapamıyor normal yani ıkınıyordu sürekli benim kızım doktora görürdüm kalçalarında çatlak olabiliyormuş yani böyle hani dudaklarımiz filan çatlar da acır ya öyle hakiki zeytin yagi ile kulak pamuğu ile makatina azcik sürdüm bide sürekli bepanthol sürdüm ilk başlarda lavman yazmıştı 4 günde bir ondan yapıyorduk sonra zmaanla kendi yapmaya başladı sende sürekli hakiki zeytin yagi ye bebeğine de bi çay kaşığı yedir yada mama yiyorsa mamasına koy
Merve1656 Nilaysare mama takviyesi yapıyorum, içine koyuyorum ağzına da bı çay kaşığı zeytinyağı veriyorum ama gene yapamadı 😔 poposuna dediğiniz gibi süreyim bide belki iyi gelir, çok teşekkürler 🌸🌺
Nilaysare Merve1656 normal canım yeni doğanlar 10 günde bir yapıyor dedigimi sürekli uygula etkisini göreceksin kulak pamuğu ile her bez almanızda makatina surun azcik içine doğru sokun çok fazla değil ama
prm112-27 Doktorunuza danısın gliserin kansuk fitil var kabızlıl ıcın bebeklere kullandıgımız tm derse onu alın kullanın bi