ipekmommmm benim arkadaşım 2 yıl önce zeynep kamilde yapmıştı bana ilk söylediği nolursa olsun özelde git yap çok kötü geçmiş. Hemşire bir ablam devlette çalışmasına rağmen özele gitmeyi tercih ediyor. Zeynep kamilde stajda yapmış testlerimi yaptırırım ordaki doktorlarada kontrole gidiyorum ama özelde yapmayı tercih ederim dedi. Eğer durumun müsaitse özelde doğum yapmanı tavsiye ederim ama hem özeldeki doktora kontrole gidip hemde devlet doktoruna kontrole gidebilirsin içini rahat ettirmek istersen. Tabi herkesin kendi bileceği bir durum kimin iyi geçmiştir kimin kötü geçmiştir herkesin tecrübeleri farklı.
Hepimize hayırlı doğum nasip olsun ve sağlıkla kucağımıza alalım 🙏