28.haftamda boyattım.
Doktoruma sordum, çok diplere girmeden istediğin şekilde yap dedi. Ben evde kendim boyadım, benimde ombre ve renk mahvolmuştu artık, solumamak için balkonda ayna karşısında yaptım.
Biomagic boya markasını kullandım. Doktoruma da içeriğini gösterdim onayladı.