dilaradurmazz Hanımlar yeni doğan bezi alicam ama 1 numarada 2,5 kg yazıyor kilosu fazla olursa sıkma yapar mı kaç numara almalıyım bilgisi olan varsa çok sevinirim
tgul dilaradurmazz Eger marka olarak sleepy alacaksanız Merhaba bebek setine bakmanızı tavsiye ederim. Stoğu ondan sonra yaparsınız
Epifenomen dilaradurmazz kızım 2600 doğdu 3.5 kilo olana kadar sleepy 1 numara kullandım. 3.5 kilodan sonra sıkmaya başladı 2 numaraya geçtim. Gayet memnunum
tgul dilaradurmazz Ben indirime girdiğinde 40 tl ye almistim. Bez konusunda çok kararsız kalınca paket bana mantıklı geldi. Birkac gun denedikten sonra internetten sipariş verince çabucak ulaşır elime zaten siparişim 😊 Zaten içinde alt acma bezi vede ıslak mendili de olunca fiyat olarak uyguna geliyor gerçekten.
Zeynepreyyan dilaradurmazz yani o kadar yeter bence . 2 numara biraz daha fazla kullanılıyor ama onda da yine çok almamak lazım. 2 numara 3-6 kilo arası ama 3 numara da 4-9 kilo arası . Bebeğin bacakları tombul olursa 2 numarada hemen küçük geliyor
Epifenomen dilaradurmazz 20 adet sana 3 gün gitmez emin ol. Biz 1 numaradan tam 320 adet kullandk ama benim bebeğim küçük doğduğu için. İlk günler 12 defa değiştiğim oldu
Gozdeeb Aysemsiler dogru bir tercih ben 15 aydir kullaniyorum cok memnunum. Islak mendilimizde sleepy
funda84 dilaradurmazz canım ben bir sleepy yeni doğan paketi aldım.Birde prima pure 70 li aldım.İkisinide denemek istedim.İkisinde de memnun kalırsam fiyat olarak sleepyden devam ederim.Şuan içerik olarak en beğenilen sleepy naturel ve primanın pure serisi….