Yelizimmmm3447 Kızlar bebeğin haraketlerini karnımın alt kısmında hissediyorum arada nadir göbek deliğimin cıvarında hissediyorum normalmi hafta ilerledikçe yukarı çıkar diyorlar ya kafama takıldı
minnakmina Yelizimmmm3447 benimkide öyle çok aşagıda hissediyorum normal bir durum bebek büyüdükçe yukarıda hissederiz
Nurr24 Benim göbek deliğimin altında bazen kasıkta da hissedebiliyorum yavaş yavaş yukarı çıkıyorlar bence