Epidural doğum şekli değil o da bir normal doğum 4-5 cm açılma olduktan sonra sancıları hissetmemek için epidural iğnesi vuruyor anestezi doktorları. Normal doğuma ek ücret alınıp öyle vuruluyor. Dayanamayacak boyuta gelince baya hayat kurtarır aslında.