Pelinbyrktrlr Herkese selam😊 5 haftalık gebeyim. Göğüslerimde hassasiyet ve ağrı akşamları çok fazla oluyor ama gündüzl eri azalıyor çok hafif sızı hissediyorum sadece . Böyle bir durum yaşayan var mı 🤷🏻♀️
Bircan0144 Pelinbyrktrlr benim de gündüzleri agrı yok geceleri içten içe bir yanma sızlama var nerdeyse Ağrısından kalkıp aglayacak dereceye geliyorum
Tazeanne0 Pelinbyrktrlr bende de 13+6 haftalık hamileyim başından beri gece ağrıyor sanırım şişiyor sabah bir kalkıyorum ağırlaşmış ağrıyor gün içinde de aşırı kaşıntım oluyor uç tarafları ve atrafında ☺️
Birtane2307 Benim zaten goguslerim buyuk daha da büyümüş ölcem valla cok sizliyor cok agriyor dokunmiyorum 😔bende 7 haftaligim normalde ama doktor 6 dedi
Pelinbyrktrlr Birtane2307 benim küçüktü çok fazla ağrım yok şu anda ama özellikle akşamları ağrıyor sürekli bir ağrı hali yok onu yaşayan var mı benim gibi, merak ettim
Pelinbyrktrlr Birtane2307 Evet yaşıyordur da benimki gündüzleri azalıp akşamları artıyor onu yaşayan var mı merakım bu😁
Pelinbyrktrlr Bircan0144 evet akşamları sızlama ve ateş oluyo ama gündüzleri dokundukça hissediyorum sadece çok azalmış oluyor. Demek ki normal bir durum bu 🤷🏻♀️
Pelinbyrktrlr Tazeanne0 Maşallah allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊 Demek ki genel olarak akşamları gelen bir ağrı var 😃