Merhaba kızlar öncelikle ben yazın doğum yaptım ancak yazabildim hep Bi şeyler çıktı tam yazacakken. 18 haziran perşembe 9 da randevum vardı gittim ilk nst sonra doktoruma geçtim kontrole diye gittim zaten umudumu kesmiştim çok hareketliydim açılmam olsun doktora gittiğimde 4 cm 5 cm açıklığım olsun istiyodum ilk gebeliğim yani hep burada okuduklarimdan sizin anlattiklarinizdan onerilerden falan yapıyordum neyse doktorum ultrason da baktı suyun çok aşırı azalmış bitti denebilir acil doğum dedi normal denenecek olmazsa sezaryen dedi ağlamaya başladım çok tuhaf oldum eşim hemen geldi annem babam yengem görümcem kaynanam herkes 😄 yatisim yapıldı serum taktılar sonra açıklığıma baktılar hiç yoktu sancim 0 açıklığım 0 ben hep kendimi sezaryene motive etmiştim hem hiç sancim açıklığım olmayışından hem normal doğumdan çok korkuyordum bide devlet hastanesi ebeler çok kesiyor dikiyor falan aşırı korkuyordum neyse 😄 10 da yatisim yapıldı serum nst açıklık sürekli böyleydim devlet hastanesi ilgi 0 denecek kadardı yanımda yengem annem kaynanam eşim akşam üstü 4 te suni sancı taktılar fitil olarak 5 te sancılarım başladı ufaktan acıktım sabahtan beri hicbisey yemedim keşke yeseydim suni takılana kadar yiyebilirmistim söylemediler. Sancılarım arttı acıktım duramıyorum zemzem vardı arada bir yudum deyirdim dudaklarıma. Saat gece 11 oldu duramıyorum artık ebeler gelip bakmıyorlar bile yengem gitti dayanamıyor artık gelin bakın dedi sıcak duş alsın demiş ebe geçtik banyoya alt bölgeme 1 saat sıcak su tuttum sonra nişanim geldi suni fitil de düştü. Yürüdüm suquat yaptım çok yapamadım ama saat 1 15 oldu ebe sonkez açıklığıma baktı 6 7 cm dedi dogumhaneye gondericem seni dedi 1 30 da dogumhaneye geçtim oradaki ebe beni tekrar nst ye bağladı ama ben nasıl ikiniyorum keşke o an beni dogurtsaydi ikin ikin durdum yatağın kenarlarını nasıl tuttum ebe geldi baktı hadi doğum masasına dedi zar zor yuruyebildim yattım sonra ikinmam gitti ikinamiyorum ebe ikin diyor unuttum yapamıyorum dedim kızım ikin diyor ikinmaya çalıştım o ara kesmiş hiç duymadım kızım balık gibi kaydı içimden o an okadar rahatladım ki temizlediler hemen hep kızıma baktım o ara dikisimi attılar çok şükür duymadım son attığını duydum yine öyle abartılacak gibi değildi çok şükür sonra toparlandim üstümü giydim falan tekerlekli sandalye ye oturdum korkarak 😄😑 kızım kucağımda çıktık yengem bekliyordu eşim annemle kaynanami almaya gitmişti çünkü sancı odasına 1 kişi alıyorlardı onlarda eve gelmişti hem yatağı falan acicaklardi. Geldiler ebemle baya konuştuk bana dediği şu oldu ikinsaydin eğer hiç kesmicektim dikisinde hiç olmicakti dedi bebek gelmiş ikinmadin mecbur kestim dedi dedim abla gücüm kalmadı gitti yani dedim neyse dedim Allah razı olsun beni acı çekmeden kurtardınız dua et dediler falan öyle oldu dogumum gündüz 4 te suni sancı taktılar gece 2 de oldu dogumum 10 saat sürdü suni sancı berbat bisey hep belime vurdu belimi kesiliyormus gibi hissettim hep size tavsiyelerim 🌸
Bol bol yürüyüş Squat sıcak suya oturmak
Ve doktorunuzun yada ebenizin dediklerini yapın kendinizi bırakmayın bol bol ikinin ve hiç korkmayın normal doğumdan ben doguramam diyordum çok şükür Rabbim e doğurdum şuan 2 gün sonra kızım 6 aylık oluyor çok şükür siz yeteri isteyin korkmayın Allah onun sabrını mükafatını veriyor yardım ediyor.
Dikişlerim 25.gün düştü. İlk 1 hafta biraz ağırdı ağrı kesici içiyordum geçiyordu 1 hafta sonra toparlandim zaten 2 hafta sonra işlerimi yapmaya başladım annem kaldı görümcem kaldı annem yapıyordu zaten ❤️ 2 haftadan sonra kendim yapmaya başladım. Dikişlerim düştükten sonra da oturmaya başladım çok korktum çünkü şişer falan zarar görür diye oturmadım 25 gün boyunca