28.haftamdayım bi gün ishal değilsem ikinci günü muhakkak ishalim öyle ağrım kanama yok çok şükür doktorada sormadım haplar yapıyodur dedim valla ama bi zararını görmedim şuanda günde en az iki kere çıkıyorum bol bol su içiyorum günde üç litre içiyorum sizde ishalseniz çok su için muhakkak zararı görmüyorum