Melo24_ Kızlar pazartesi hcg 193,75 çıktı gebelik var dedi bugün progesteron sonucum 7, bişey çıktı. Böyle çıkan var mı dış gebelik olabilir dedi. Yine kan verdim şimdi hcgye bakıcak
Melo24_ Ozlemyeni bana ilaç vermedi hcg bugün 899.36 çıktı. Değer baya iyi yükselmiş dedi. Progesteron neden böyle çıktı onu anlamadım laboratuvar da sorun olmuş olabilir belki bekle dikkat et kanaman lekrlrnmen olursa hemen hastaneye dedi. Önümüzdeki hafta içi de gel keseye bakalım dedi
Didem34 Melo24_ genede progestan kullan bence ilk 3 ay icin önemlii. Bende kullanmıstm düsük riski olsada olmasada
Melo24_ Didem34 Doktor vermedi. 25 kasım cuma gününe başka doktora randevu aldım. Umarım cuma gününe kadar bir problem yaşamam🤷🏻♀️ 1 Hafta oldu öğreneli gebeliği şükür lekelenme kanama vs bir problem yaşamadım, hcgm de gayet iyi yükselmiş. Anlamadım acaba laboratuvar da mı sorun oldu acaba. Doktor bile aynı ihtimali düşündüyse bilemiyorum 🤷🏻♀️