Oğlum 7 yaşında 16 haziranda doğdu şimdi 15 haftalığız buda haziranda doğucak cinsiyetimiz kız💜 oğlumda ilk 20 gün uzun kollu hastane çıkışları sonrasındada tek kullandığım çıtçıtlı badilerdi istanbuldayız evde sürekli kısa kollu çıtçıtlı badi giydirmiştim banyo günleri hariç o zamanda da uzun kollu çıtçıtlı zaten çok ince olduğundan çok bunaltmıodu üşütmioduda 💕