Herkese kucak dolusu merhabalar güzel anneler🌸 9 ay buradaydım acısıyla,tatlısıyla bitti, sonunda bende analar kervanına katıldım☺️ Öncelikle Rabbim isteyen,hak eden herkese nasip eylesin inşAllah🙏 Gelelim benim hikâyeme🤍
Benim minik mucizem 3,5 senenin ardından geldi, o 3,5 seneye neler sığdırdım bilseniz yazsam roman olur. Her neyse bunları geçiyorum😚 7 Aralık sabahı hastaneye yatısım yapıldı, saat 12:30 gibi sezaryene alındım. Bu arada spinal oldum hiç birşey hissetmedim sadece dokunmalar o kadar. Benim farklı olarak ameliyat sırasında omuzlarım çok ağrıdı neden bilmiyorum. Bebek çıktıktan sonra rahatladım. Sonda’yı dikişlerim bittikten sonra taktılar, yarım saat sonra odamdaydım. Benim uyusukluğum biraz geç bitti. 1’de ameliyathaneden çıktım ilk yürüyüsüm gece 11’de oldu. Evet ilk kalkış zordu ama değerdi🌸
uyusuklugum gecince de çok bir ağrım olmadı zaten sürekli ağrı kesici yapıyorlar. Bebeğimle kendim ilgilendim tüm gece. Ertesi gün taburcu oldum, eve geldim gene aman aman bir ağrım yoktu. Sadece oturup kalkarken zorlandım. Yalnız benim 3 gün sonra dikiş yerim hematom oldu onun ağrısını cektim. Bir de göğüslerim aşırı çatladı halbuki gümüş kapak göğüs ucu kremi vs herseyi kullandım. Bugün 10. Günümüz baya toparladım çok şükür. Bütün ağrılar geçici, sadece bebeğinize odaklanın yeter🙃 Rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin, kendinize iyi bakın🙏🤍