Anne54 Kızlar doktordan geldim ama boyunu sormayı unuttum doktorda söylemedi ilk defa. geçen burda bi postta ultrason kağıdındaki sayılardan boy hesaplamayı görmüştüm öyle bişey varmı yardımcı Olurmusunuz çarpma bölme bişeyler yapıyorduk 😂😂
Anne54 esraizmirli yaptım ama geçen ayla bu ay arasında 2 cm oynadı doğrumu yani geçen ay 22 cm idi bu ay 24.08 cm çıktı 😞
esraizmirli Anne54 kaç aylık hamilesiniz ki ben 21 haftalığım hiç boy hesaplamadım o yüzden bir fikrim yok ama 😂😂
Anne54 esraizmirli 19+5 haftalığım 1 hafta önden gidiyor bebiş demişti 😐 normalde bende hesaplamadım doktorumuz hep söylerdi bende kaydediyorum hatıra defterime bu ay kiloyu söyledi boyu unuttu bende sormayı unuttum merak ettim canım ama senin dediğin hesaplama doğru sanırım. Sadece 1 ayda ne kadar boy uzar onu bilemedim çünkü 1 ayda kilo olarak baya gelişiyolar 🙂
esraizmirli Anne54 benim beebğimde 2 hafta ileriden gidiyor şuan 20+5 günlüğüm ama 22 gözüküyor 19 haftalıkken gittim 415 grdı doktor kilolu olacak sanırım dedi 😒sizinki kaç gr acaba 😂 çalışıyorum eve gidince bende boyunu bir hesaplayayım ama ben 1.62yim babasıda 1.72 çok uzun boylu bir bebiş olmaz benim oğluşum☺️
Anne54 esraizmirli aaa 😀 canım bugün 381 gram olduğunu söyledi gayet iyi dedi internetten bakıyorum gerçekten gayette iyi Allah bebişlerimizi nazardan korusun inşallah 🙏 16.haftamda felan 1 ay öncede 167 gramdı boy kilo olarak iyi sanırım ya sağlıklı olsun pek önemli değilde ne bilim 🤔😐