Kızlar 18 haftalık hamileyim . 50,2 ile hamile kalmıştım . Son üç haftadır her hafta 1,5 kilo alıyorum. Toplamda 5 kilo aldım ve kendimi çok rahatsız hissediyorum . Aslında dikkat ediyorum yemeye ama midem çok şiş gibi . Sizce bir diyetisyenle mi devam ettirsem bu süreci .