Merhaba 23 haftalık hamileyim en başından beri memorial hastanesinde Önder beye gidiyordum ancak bugün ayrıldı hastaneden muayenehaneye geçmiş. Doktorumu çok seviyorum ancak bizi maddi anlamda zorlayacağı için aynı hastanede başka bir doktora gitmeyi düşünüyorum. Doktor önerisi olan var mı?