zohreeeee Kizlar ben 8 aralikta yumurtlamayi gordum adetimede 2gun kaldi ben simdi yapsam cikarmiki? Okumustum yumurtlamadan 11.gunu kana geciyo sonra idrara cikmamasi normalmi? Yani olsa gec dollenmemi olmus oluyo?
sehrengiz_8 zohreeeee canım bunu buradan kim bilebilir ki gebelik şüphen varsa bekle tekrar test daha yap. Kimse kalkıp eve gebelik var da diyemez yok da diyemez içine sinmiyorsa iki gün sonra tekrarla
zohreeeee ogluileannesi simdi yaptimda ama cikmadi cok uzuldum yok dedum kendi kendime ama okudum sonra 11.gun kana keciyormus..ben yumurtlamayi gec gordum adetin 20.gunu gec dollenmemi simdi?
ogluileannesi zohreeeee canım ben adet günümde bile negatif gördüm , 14 gün sonra çıkıyor başka cevap arama gönlünü ferah tut erken yapmışsın testi
Birtane2307 zohreeeee sabret canim benim adet gecikmeden once negatifti kanda on gun adetim gecikti tekrar kan testi yaptm degerler baya yükselmişti sakın acele etme bekle benimki gec dollenme olmus belki seninki de oyle olur sabret adet bir hafta geciksin kesin sonuc alirsin acele etme
Minikbebek25 zohreeeee evet can geç döllenme olur ben 29.gun yumurtlama gördüm 16.gun testte pozitif gördüm daha doktora gitmedim gitsem eminim haftasıyla uyumlu çıkmaz geç yumurtlama olmasından kaynaklanıyor
aeh bu kadar hesap kitapla olmaz ki reglinz geçsin yapın. Geç döllenme oldup olmadığı şimdiden anlaşılmaz ki. 2 gün geç döllenmede olabilir 10 günde olabilir siz reglinizi bekleyin