Merhaba canım,
bende öyle biliyordum hep öyle anlatıyorlardı ve bu durumdan korkuyordum 🙈🙈🙈 ama bende hiç öyle olmadı 🙂🙂 2019 mayısta doğum yaptım ve 2020′ de tekrar doğum yaptım. Ona rağmenhbir şikayetim yok 😊 2 tane üst üste doğum yapmama rağmen öncesinden farkı yok 🙂🙂 doğum sonrası pelvik egzersizleri yapmayı ihmal etme 🥰🥰🥰