Dün bhgc 65.89 çıktı sağlık ocağında test yaptırdım. Bugün sonuçlar için gittim doktor hamilesiniz diyemeyiz dedi 😏 Salı tekrar bakacağız test yapacak. 2 günde bir iki katına mı çıkması gerekiyor yoksa hergün mü ikiye katlıyor bu değer? Daha önce 2 düşüğüm var ve beta bakmamıştık hiç keseyi görmüştük direkt. Ayrıca açlık kan şekerim 110 çıktı onu da tekrarlayacağız. İlk kez bu değerim de yüksek çıktı bu arada hamilelikte tehlikeli mi ?