Merhaba anneler 🥰 ben 20 haftalık hamileyim normal şartlarda 18 ile 23 hafta detaylı ultrason olmam gerekiyor benden 1 önde arkadasım la aynı doktora gidiyoruz doktorumuz ona 6 ayda yapıyorum demiş geç kalınmış olmuyor mu? Bunu gününde yaptırmak daha doğal ve olması gereken bir şey değil mi lütfen bilgilerinizi paylaşırmısınız?