mervegny canım ateş ölçeri tavsiye etmem çünkü dijitaller yanlış gösterebiliyor kendim hastanede çalıltım foktorlarada sordum eczacılarada sürekli kullanmak gerek onları biz sadece ateşleri çıktıkça bakacağız uzun süte kalınca teması bozuluyor o yüzden kol altı alabilirsin ben öyle yapacapım daha sonra eğer çok hastalanan bir çocuk olursa alacağım