Adet öncesi iki test yaptım erken gebelik pozitif normal negatif çıktı erken olan silik çıktı 2. Çizgisi bugün test verdim ama göğüslerim adet olacakmışım gibi hafiften acıyo kasıklarım da biraz ağrı var normal test yaptım bugün oda negatif çıktı muhtemelen yok ama erken testte silik çıktı 2. Çizgi 🥺🥺