Tb81 Güzel bir hamileliğim geçti. Ayrıntılı ultrason da herşey yolundaydı. Ta ki doktorum olmadığı için başka doktora muane oldum ve o doktor bana bebeğimin beyninde sıvı olduğunu söyledi perinatoloji bölümüne sevk etti hatta mide cebi yok yazılmış. Dünyam yıkıldı hemen bi profesör e gittim. Mide cebi var dedi bana gösterdi. Beyninde de sıvı miktarı olması gereken değerde dedi.. birazda olsa rahatladım. Kendi doktoruma gittim oda öyle birşeyin olmadığını söyledi.. o yüzden bir sorun olduğunu söylediklerinde sakın 1 doktorla kalmayın… hatta her söylenene de inanmayın.. bebeğimiz kapalı bir kutu içinde gibi ne olduğunu Allahtan başka kimse bilemez o yüzden her zaman moralinizi yüksek tutun… Doğum yapmadan 5 gün önce eşimle ilişkiye girmemle 2 saat sonra kasılmalarım başlamıştı. Ondan da 1 hafta önce nişanım gelmişti. Her 5 dk ya bir bebek karnımda toparlanıyordu sonra adet ağrısı gibi Ağrı giriyordu. Eşimle hemen hastaneye gittik ve 2 cm açılma var dediler doğumun başlamış deyip hastaneye yatırdılar. Nst de düzenli sancı çıkıyordu ama yeterli değilmiş. Sabaha kadarda sancı falan kalmadı zaten ama kontrole geldiklerinde açılma 3 cm olmuş dediler 😅😅 sabah doktor geldiğinde ben eve gideyim sancım olursa geri gelirim dedim ve eve geldim. Hiç sancı falan yoktu. Evi temizledim. Hatta doğumdan 1 gün önce halı sildim ☺️☺️ Sabah eşimi uyandırdım hafif karnımda ağrı var gibiydi ama geçen sefer gibidir dedim çok üstünde durmadım. Eşim gidince geri yattım ama genelde uyuyamadım. Yarım saat sonra en iyisi kalkayım deyip kalkmamla birlikte suyum geldi. Hemen annemi aradım duşa girdim kahvaltı yaptım. Eşimi aradım hemen geldi eşim annemi de alıp hastaneye gittik. Annem arabada yok sen daha doğurmazsın. Doğuracak olsan böyle olmazsın iyi gözüküyorsun falan diyip durdu 😅 Eşimde çok şaşkındı akşama anca olur heralde iyi gözüküyorsun dedi. Hastaneye gittik ve 5 cm açılma var hemen doğumhaneye alın dediler. Annemlerin yanında eşyaları almaya gittik annem hala yok yok merak etme hemen olmaz demeye devam etti 😅😅 çünkü aşırı bi sancım yoktu. Ayakta yürüyor sancı geldiğinde dayanıyordum. Doğumhaneye geldim nst ye bağladılar ve o anda birinin doğum yaparken seslerini duydum. Çok bağırıyordu. Ama öyle böyle değil yer gök inliyordu. Heralde korkup stres oldum bi anda sancılarım arttı. Ebe geldi konuştu. Doğum böyle birşey değil dedi onu duyma dedi. Bağırdığı için doğuramıyor dedi. Gene de çok korktum. Doğumhaneye geldiğimden 1 saat içinde sancım dayanılmayacak hale geldi eve kontrol etti ve doğum başlamış başını görüyorum dedi. Açılman 9 cm olmuş dedi. Hemen doğumu yaptıracak ebe geldi. Fazla bağırmadan tüm gücümü ıkınmaya verdim ve 5 dk içinde bebeğim doğdu. Hemen göğsüme koydular. O an ne olduğunu anlamadım bile şaşkın bir şekilde bebeğime bakıyordum☺️☺️ Bu benim mi nasıl oldu der gibi☺️☺️☺️ Kordonu kesip yanımda ki yere oğlumu yatırdılar diğer ebe bebeğimi giydirdi. Sonra dikiş olayı başladı. Bence doğumdan daha zordu dikiş atılması.. bir an önce bitse de gitsem dedim. Şimdi 1 aylık olduk ve dikiş ağrısı da kalmadı.. sanki hiç o acıları yaşamadım gibi.. şimdi bebeğimle alışmaya çalışıyoruz bayağ alıştıkta ☺️☺️ Allah buradaki herkese kolay doğumlar versin.. sağlıkla bebeklerini kucaklarına alsınlar😘😘
deniiizz Tb81 gözünüz aydın sağlıkla büyüsün yavrunuz👼🏼🌸 kaç dikiş atıldı peki ve doğumu kolaylaştırmak için önceden yaptığınız şeyler var mıydı?
Tb81 minik_kalbim 2 sefer iğne vuruldu ama hissettim yani canım çok acıdı.. sürekli içini siliyorlar canım
minik_kalbim Tb81 😥çok korkuyorum doğumdan çoooook 😭Sizede hayırli ugurlu olsun inşallah saglikla büyür kuzun 💞
Tb81 minik_kalbim hiç korkma bende korkuyordum korkulacak birşey değilmiş bebek çıktı mı tüm acıların geçip gidiyor
Tb81 deniiizz sordum çok yok normal olması gereken gibi dedi ebe canım. Son ay sürekli hareketliydim canım ama taki eşimle birlikte oldum asıl o zaman doğumum başladı. Hamilelik boyunca da normal ilişkimiz devam etmişti zaten.. birde sancı su vs geldi mi hemen ılık duşa gir. Evde biri varsa kapıda seni beklesin yoklasın seni. Kimse yoksa yanında haber et ben duşa giriyorum çıkınca haber edeceğim de. Beline karnına ılık suyu tut
deniiizz Tb81 çok teşekkür ederim ılık duşun sancıları karşılamada iyi geldiğini duymuştum yapacağım mutlaka inşallah 🙏🏻😊
Eligulu Tb81 merhaba Allah kucaginizda bıraksın kaç dikişiniz oldu nasıll iyileşti ve alaturka tuvalet kullandınız mı bu dönemde
Zeylull Tb81 Ay şu ıkınma konusunda çok şanslısınız 😂 ben 6 cm açıklık ile gittim, suni sabci aldım üstüne 1 saat ikindimm 😂 ama evet en zoru bencede dikisti, bitsin diye ne dualar ettim 😂
zeyzey87 Tb81 üzerinden zaman geçmiş hatırlar mısınız bilmem ama ilişkiye girip 2 saat sonra kasılmalarım başladı dediğinizde kaç haftalıktınız acaba?