fpkprensesim https://hizliresim.com/DHt4N4 kızlar sonuçlarım böyle çıktı, negatif yazmasına rağmen doktorum 1000’in altında değil 1381 biraz yüksek bi rakam dedim ordaki dna testi ve aminiosentez önerdi sizce şüphe duyulcak kadar mı ne yapmam gerekiyo
midekoruyucu fpkprensesim ben o ikili test sonuçlarına inanmıyorum o yüzden yaptırmayı da düşünmüyorum. Bizim bi akrabaya çocuğun sakat doğucak dediler kızın tüm hamileliği stres altında geçti 🤦🏻♀️ Sonuç sağlıklı ve hiç bir problemi olmayan bir bebek 🤷🏻♀️
44Queen Yok hiç de risk yok neden istemiş DNA boş yere hep para kazandırmak için yapıyorlar o test 2500 TL’den başlıyor
44Queen fpkprensesim 1000 sen Yüksek değil ki 381 kişiden 1 inde görülüyor demek oluyor o oran 1381 diye okunmaz ki doktorunuzu değiştirin bence
fpkprensesim 44Queen ya bana öyle dedim ama binden yüksek falan diye bide negatif diyo orda zaten ki aklım kaldı o öyle deyince de böyle okunuyo bile demedi bana, şimdi başka doktorada gitcem zaten ama işte bi kaç kişinin raporunada bakınca benim tablo sonuçlarım yüksek duruyo
fpkprensesim midekoruyucu ya aslında eşim çok üzüldü ağladı be in yaptırsamda tereddütüm yok allahın iziniyle sağlıklı doğacak biliyorum ben
aeh Boş yere bebeğinizi riske atmayın. Zaten ikili test kesin değil ki down denilip sapasağlam doğan bir sürü çocuk var. Bem iki gebeliğimde de yaptırmadım tedavisi yok zaten risk var deseler hamileliğim üzüntüyle geçecek boş yere. Doğumda görürsünüz boş yere hırpalamayın kendinizi bebeğinizide riske atmayın amniyosentezde düşük riski meydana geliyor bu şekilde bebeğini kaybedenler var hatta düştüğünde görüyolar ki bebek sapasağlam. lütfen üzülmeyin ve kafanızı bulandırmayın
midekoruyucu fpkprensesim işte ben de böyle olaylar yaşamak istemediğimden yaptırmicam bişey 🤷🏻♀️ Rabbim herkese hayırlı evlatlar nasip etsin İnşallah 🤲🏼
WmonallissA O yaş riski, benimde sonuçlarım temiz gelmişti ama yaşım 35 olduğu için benim senden risk daha yüksekti, yani senin durumunda olup 381 kişiden birinde rastlanıyor demek o, ense kalınlığı normal olup, burun kemiğide olunca çokta kafama takmadım ben