Merhabalar annişler ben daha 13 haftaligim ve hamile kaldığımda 57.9 kiloydum bugün tartıldığımda 56.2 olmuşum ve üstelik karnımda şişlik gaz var gazımı her yere yapamıyorum 😂 ama bir türlüde şişlik gitmiyo acaba çocuk mu alıyo alıyorsa çok seviniyorum ilk hamileliğim çok heyecanlıyım sanki karnım 5 6 aylık gibi görünüyor. Yorumlarınızı bekliyorum. 🙂 annişlerimizi hayırlısıyla kurtarsın rabbim 🤰🤰🙂🙂😘😘