Kızlar ben detayli ultrasona gitmistim 4 hafta once bebegin böbreğinde az bir idrar var demisti doktor ama atar dedi cogalirsa gel dedi kuzenim bu konuda korkuttu beni aynı soylemisler onada atar demisler 34.haftada böbrek bitmis demisler boyle birsey yasayan varmı aranızda