112Nur ben de 21 aylıkken bıraktım ama kendi isteğimle çünkü 3 ay etkisi oluyor diye düşündüm yanılmışım göğsünüze salça felan sürmeyin diyorlar fakat benim kızım da hiçbir şekilde travma yaşatmadı öğlen uykusundan uyanmıştı üstünü içti şaka olarak demiştim ki annecim çiççi (Göğüsüm)acı oldu nasıl içeceksin bakim dedi hemen gittim sürdüm gördü hiçbiryer demedi sadece bakıyordu sonra gidiyordu şimdi hamileyim iki aylık kardeşime çiççi verecek misin diyor yani çok şükür bir sorunumuz olmadı darısı başınıza olsun inşallah