Kızlar merhaba 11 Aralık da kan verdim beta hcg 45,53 çıktı. Pazartesi 14 aralıkta 193,75 çıktı. Doktor iyi artmış dedi. Progesteron testi istedi. Bugün sonuç aldım 7,12 çıktı. Dış gebelik olabilir dedi. Kanamam vs yok ultrason dan da baktı. Kan verdim tekrar bekliyorum hcg sonucumu. Böyle bir şey yaşayan var mı çok korkuyorum