babymom- Kızlar bebegime Kayra ismini koymayı düşünüyorum çevrenizde hiç adı Kayra olan var mı karakterleri nasıl ben çocukların adının sahibi olduklarına çok inanıyorum
biranneikikedi babymom- Soe ben de Kayra koyacağım nasipse 🙏🏻 Çok severim bu ismi🚀 aynı benim küçüklüğüm hem tatlı hem yaramaz😂 gerçi Salim de koysam yaramaz olur benim çocuğum 😂😂
Ummuhanbilge babymom- benim Türkçe öğretmenimin adı inayetti eş anlamlısı kayraymış oğluna Kayra ismini koymuştu maşallah çok akıllı ve uslu bir çocuktu
160620 babymom- evet bende inanırım isim karakterine☺️ Kaan koymayı düşünüyoruz ama kaanlar uslu akıllı oluyorlardır inşallah 😂
asyahumam babymom- Kayra diye öğrencim var zehir gibi bir çocuk biraz hiperaktif ama ben seviyorum kendisini de 😊 biraz yaramaz oluyorlar bence olsun o da önemli değil 😂