Maviimm Arkadaşlar dikkat etmeme rağmen açlık kan şekerim bugün 106 çıktı 2 hafta önce daha dikkatsizken bile 100 çıkmıştı anlamıyorum neden bu durumu yaşayanlar varmı
Aysn6767 Maviimm dalgalanabiliyor bende diyeti hic bozmama rağmen bi ara 2-3 gün ard arda tokluklar yüksek gelmişti sonra yeniden oturdu, stres yapmayın oda etkili oluyor
bukabu Maviimm bende 24+1 de yaptırdm 99-170-121 cıktı cok susuyordum bir de cok kilo almıştm ama korktgm basıma gelmedi gibi sükür daha doktora gitmedim
esraizmirli Maviimm farkında olmadan 11 den sonra bişey yiyorsanız o da yüksek çıkartıyor bilginiz olsun ☺️ Ben 11den sonra su da içmiyorum şekerim en çok 82 çıkıyor ama bişey yersem 92 94 ü buluyor buna dikkat edin düşecektir farkı anlıycaksınız☺️