Duyguork doğumla ılgili hicbir zaman soru sormadım akışına bıraktım sorup sorusturmadim baz-ı seyleri bilmeden anlık yasamak iyi oluyor şimdi sen kendini hazır hissetmiyorsun çünkü yarın ne yasicam korkusu var ben ilk doğumda hic korkutmadim kendimi rahat olmaya calistim normal doğum başladığında herşey o an basladi benim için korku endişe bundan oncesi hic yoktu kafa kurcalamdim acikcasi iyikide hic doğum sancisi arastirmamisim çok zormus doktorum sezaryana aldi genel ama bebeğimi doğum aninda göremedim çok üzüldüm bir baktım odamdayım yanı basimda bebegim doğum anını görmek o kadar çok isterdim ki ama olmadı ikinci doğumda ise spinal oldum bebegimi gördüm o kadar mutlu oldum ki canimdan can cıktı ve o tatli ağlayışını duyuyorsun daha ne ister ki bir ANNE♥️