Merhaba. Adetimin 46. Günündeyim. Hiç bu kadar gecikmedim diye hatırlıyorum. Geçen geçen hafta test yaptığımda negatifti. Bu sabah gebelik testi, dün akşam da Ovülasyon testi yaptım. Kan vermeye gideceğim bugün. miratech marka gebelik testi güvenilir midir? Ayrıca hiçbir belirtim yok kasık batmasından başka, normal midir? Kasım ayında covid geçirdim. Ondan dolayı geç yumurtlamış olabilir miyim diye düşünüyorum 🤔 