Kızlar merhaba benim 4 haftadan beri düşük tehlikem ve kahverengi lekem var. Progestan içiyorum 200 mg 12 saat arayla. İğne vuruldum 1 tane geçen ay. 16 gündür felan lekem yoktu ağdaya gidip geldim lekem tekrar başladı. Koyu kahverengi lekem kesilmedi progestan içtim ben 3 aydır sadece tuvalet kalkıyorum zaten sürekli yatıyorum. O leke simsiyah oldu doktorum aradım oda siyah geliyorsa kesiliyordur dedi ama kesilmedi karnım ağrıyor 5 gün sonra doktora gideceğim ne yapsam bilemedim.12 haftalık olduk benim gibi siyah lekesi gelen var mı. Düşük mü yapıyorum karnım ve belim ağrıyor normal tarih göre benim adet olma zamanım. Lütfen yardımcı olun böyle olup bebeğin sağlıklı olan var mı