Busra_Bozkurt Merhabalar. 5 haftalık hamileyim ve daha öncesinden canım çok mumbar çektiği için Migrosta satıldığını görüp bir paket aldım. Daha yemedim ama zararlı olduğunu okudum. Sizce yemeli miyim ?
Zeynepoz Busra_Bozkurt benim doktorum 3 ayı geçtikten sonra ciğer yiyebilirsin demişti sadece doktoruna sor bence
mercimeginanne Busra_Bozkurt şırdan, mumbar ve işkembe yiyorum ayda 1 kez 1 porsiyon 🙈 ama güvendiğim emin oldugum yerden yiyorum
Busra_Bozkurt Aselminaaa ama başka bir yerde de, az olmak koşuluyla zararlı olmasına rağmen alkol aldığını yazan annelerin yorumlarını bile okumuştum
AABT Bence yemeyın kendı evınızde yapılan bı nebze hadı neyse temızlıgınden pısmesınden fılan emın olursunuz ama fabrıkasyon veya nerde yapıldıgı nekadar temız bılmedıgınız bırsey hamılşeık donemınde tısklı olabılır
Busra_Bozkurt AABT bana, daha 5 ay çok az bi süreyken yiyip, daha sonra dikkat etmek sanki daha mantıklı geliyor niyeyse 😁
Busra_Bozkurt halitefe okudum evet ama temiz yıkanıp iyice piştikten sonra neden zararı olsun ki diye de düşündüm
semra_366 3 defa yedim bi sıkıntı olmadı. Çok canım çekmişti tabak dolusuydu. Nefsinizi körlesin diye biraz yeseniz bir şey olmaz sanki. Onun yanında ciğeri ayda bir yedim. Doktorun verdiği broşürde yazıyordu yemem gerekenler arasında. Anlamadım neden yasak
halitefe semra_366 ciğerde çok yoğun a vitamini olduğu için ilk 3 ayda hiç tüketmeyin diyorlar bebekte çeşitli doğum kusurlarına sebep oluyormuş sonraki dönemlerdede çok çok az tüketilebilir deniyor
halitefe Busra_Bozkurt içeriği nedeniyle canım ve toksoplazma riskine karşı bebekte doğum kusuruna sebep oluyor
Aselminaaa Busra_Bozkurt sen baska bir annemisin cnm sen kendi bebeginden sorumlusun toksoplazma ismini dogru yazmisimdir insallah bulasabilir baska enfeksiyonlarsa gelebilir bana doktorum yasak dedi ayni sekilde salam cesitleride hatta Mozzarella peynirini bile yasaklamıştı
Beyzan Sakatat i zaten çok önermiyorlar. Bir de işlenmiş paketlenmiş şekilde daha zararlı.çok canınız çekerse el yapımı olandan yiyin bence ama biraz daha beklemeniz lazım ilk 3 ay daha kısıtlı her sey
Busramd Busra_Bozkurt ben hepsini yiyorum doktorumda yiyebilirsin dedi abartmadan ciger midye kokoreç 1 ayda bir yedim 38 haftaligim doğuma gitmeden bir kaçamak yapmayı planlıyorum 😁 doktoruna sor yine de sen