Fatma1234 5 haftalık hamileyim kanamam olmıştu kahverengi renkte doktora gittim iğne verdi düşük tehlikesi varmı dedim düşmesin diye veriyorum iğneyi dedi bi sıkıntı yok yani dimi dedim bana omuzlarını kaldırdı Allah bilir biz önlemini alıyoruz dedi
arzuublm ben de de oldu şimdi 7+4 haftalıgım halen devam ediyor ilaç kullanıyorum sadece çok dikkat et yürürken kalkarken vs
Fatma--merve Aniden kalkma başın dönmesiin yavaş yavaş kalk çok su iç boş dinlen temizlik yapma bendede olmuş ama bwnim mesenin yanındaydı dısarı vermemişti kan progestan iyne yazdı iki tane onları kullandım korkma Allah izniyle bişe olmaz
Fatma1234 Fatma--merve inşallah 🙏🏼 bişey olmaz sizleri tanımıyorum ama iyi geliyor konuşmak Allah razı olsun