Merhaba,
13+5 de kanama ile gittiğimde plasentanın önde olduğunu ve rahim ağzında kısalık olduğunu öğrendim. Progestanı vajinal olarak günde 3 kez kullanıyorum gebelik başından beri. 24. Haftada vajinal muayene ile rahim ağzını 3cm ölçtü doktorum ama açıklık olmadığı için serklaja gerek yok dedi hep yatmamı söyledi. Bu durumda 35-36. Haftaları göremeyebiliriz erken alabilirim dedi. Şuan şükürler olsun 31. Haftama kadar geldim kısalık yine devam ediyor. Benim gibi rahim ağzında kısalığı olanlar nelere dikkat ettiniz paylaşırsanız çok sevinirim çünkü artık vajina bölgesinde ağrı dolgunluk hissi çok arttı yürümeyi geçtim sağa sola dönerken bile ağrı oluyor 🤷♀️