Nisanurunannesi3850 Kızlar şuan 22+4 üm detaylı icin salı gününe randevu alabildim 23+2 olucam o zaman bi sıkıntı olurmu? Gecmi olur.
Nisanurunannesi3850 Nesrin15 burda birisi son haftan bu hafta demisti ondan emin olamadim tesekkür ederim😊
ssnnmmm 24e kadar yapıyorlar sadece 21-22.haftalar en iyi gözlem yapılabilen haftadır onu kastetmiş olabilirler