Cansell35 suyun içine biberonun tüm parçalarını ve emziğini koyup onu kaynattım canım bi yarım saat falan sonra da peçetenin üstüne kurumaları için dizdim tamamen kuruyup içlerinde su kalmadığına emin olunca da hastane çantasına koydum ne olur ne olmaz diye🙈 ama emzik kutum yoktu içim rahat etsin dersen onu da kaynatabilirsin bi problem olmaz 😇