34+4 haftalik olduk 😊Yer daraldıkça bebek hareketleri azalır diyolar ama bizimkisi aksine arttı gibi sahura kadar ayaktayım oda benimle🙈gece uyanınca bile hissediyorum sanki bu kızçe hiç uyumuyo 40a kadar durur mu bunuda düşünmeye başladım🤣sizde durumlar nedir acaba🙈