2bebeklihayat Merahaba kızlar araniza yeni katildim, happykidsten geliyorum 😊 Bebegim 9 aylik ve ben tekrar hamileyim.. şuan da ne hissettiğimi bilmiyorum… sadece çok korkuyorum ve gerginim.. başına gelen var mı 😇
melegegebe 2bebeklihayat biraz erken olmus ama Allahin takdiri böyleymiş canim . Sen dusunme6 Rabbim bunu verdiyse kolayligini zaten verecektir şüphe var mi yok . Hic isyan etme sadece surecin kolay gecmesi için bol bol dua et 🤗 onceki dogumun normal miydi sezeryan mi?
Rotinda17 2bebeklihayat ilk oğlum 6.5 aylıkken ikinci oğluma hamile kalmıştım başta senin gibi çok korkmuştum yetebilcekmiyim diye.. Allah kolaylığını veriyor o doğana kadar oğlum 1 yaş 3 aylık olmuştu bile şuan arkadaş gibiler biri 3 diğeri 2 sine gircek 😀 ve Şuan 32 haftalık kızıma hamileyim 🥴
Deletedmom27 2bebeklihayat bizim kız 5 aylıkken kalmışım, sezeryan olmuştum doktorum sorun olmaz dedi..şuan 14+0 ız..başta bi şok bi üzüldük de hemen alıştık eşimle iyi oldu diyoruz🤲🏼😅sende bi kaç haftaya kaptırırsın kendini şoku bi atlat
melegegebe 2bebeklihayat Allah yardımcın olsun. Cevremde bu sekil kalip da sorun yasamayan oldu insaAllah olmaz korkma Allaha sigin
Haticecem Kuzum bende kızım 12 aylıkken hamile kaldığımı öğrendim bende bekliyorum heyecanla nasıl olacak diye oğlumu kucağıma almama 18 gün var 🌸
2bebeklihayat Haticecem rabbim büyük, hepimizin yardımcısı olsun insallah canım, saglikla kucağımıza almak nasip olsun