Kızlar merhaba 20+3 üm. 16.haftadan itibaren kızımın hareketlerini hissetmeye başladım. Hatta geçtiğimiz hafta sonu aşırı hareketliydi. Henüz şiddetli olmasa da minik tekmeleri içimde dönmeleri gayet netti. Fakat son 3 gündür bir anormallik var. Pazartesi çok hafif hissettim hareketlerini, salı sadece sabah belli belirsiz hareket etti. Sonrasında simdiye kadar bir kıpırtı bile olmadı. Aklıma kötü şeyler geliyor, bu durumu yaşayan var mı korkmalı mıyım? Tavsiyelerinizi bekliyorum..