Kızlar 17 hafta 2 günlüğüm. Şu 3 haftaya kadar iştah kaybım olduğundan hiç kilo alamamıştim. Ancak 3 hafta içinde 2 kilo birden almışım. Sabah sabah baskule çıkınca moralim bozuldu birden. Normal mi bu kadar hızlı almam yoksa çok mu hızlı gidiyorum? Kendim de zayıf değilim çünkü. 65,300 le hamile kaldımm. Yani ilk kontroldeki kilom bu şekildeydi. Şimdi 67,480 olmuşum. 😣😣 Bu ikinci 3 aylık dönemi Max kaç kiloyla geçirmek daha iyidir sizce?