Ikicocukannesi32 Kızlar 10 da Randevum vardi bulundugum ilcede 9 da binmem gerekiyordu velhasilkelam 9 da araba yokmus 10 da varmis yani 11 de hastane de olacagim sizce sorunolur mu gec kalinca
Ceylanmerve Ikicocukannesi32 Valla cnn ben ankarada yaşıyorum devlete gidiyrm geç kaldığında fln sorun olmuyo hemen aliyolar
mom6565 Ikicocukannesi32 yok canım randevulusun zaten dakikada kayıt yaptığın gibi sisteme düşeceksin doktorun ekranında onlada seni çağıracaklar odaya benimde öyle çok geç kaldigim oluyor
Ikicocukannesi32 Bebeque16 valla doktorum tanidik kizimda da gidiyordum hep 1 Kere gec kaldigimda almisti insallah alir
61Aysen Ikicocukannesi32 Alirlar git.Ben devlete gidiyorum 8.40 da olan randevuma 9.30da falan gittm girisimi yapip muaynemi oldm.Devletse almaz diyenler olmuş alakasi yok devlet aliyo gec kaldin die geri cevirmiyo.Neden cevirsin