Mrvmhmt46 Burcu-2910 evet var canım erken yaptığın için muhtemelen bendede ilk böyle silik çizgiydi adetim geçtikten 3 gün sonra yaptım gene çok belirgin değildi en son bekleyemedim ve kan ile öğrenmiştim inşallah sende de öyle olur 🤲❣️
melegegebe Burcu-2910 hafta sonu giricek bak ben cuma ogrenmistm pazartesi olanaa kadar icim icimi yedi 🙈 bizim orda sonuc ertesi gun cikiyordu . İdrarda cikan kanda zatrn cikar bence bugun muhakak vermelisin 🤗
Burcu-2910 Basakgul aynen canım bende öle düşünüyorum zaten yasakta var ya istesemde gidip alamam 😀😀😀
Arifcaninannesi Burcu-2910 ben birgün kala kan sonucuyla öğrenmiştim cnm oğlumda 45 bu bebeğimde 24 ogrenmistim